Wednesday 6 February 2013

06/02/2013




Tuhan berkatilah hubungan ini. Terima kasih Tuhan kerana dengan kuasa MU aku kini sah bergelar seorang isteri pada lelaki yang bergelar suami. Moga kau berkatilah hubungan ini hingga ke akhir hayat kami. Tuhan jagalah, berkatilah, dan iringi perhubungan ini hingga ke akhir hayat kami. Moga segala cabaran dan dugaan yang telah kami tempuhi bakal memberikan sinar kebahagiaan dalam hidup ini. Sesungguhnya aku benar-benar menyintai dia, aku menerima dia seadanya kerana aku benar-benar ikhlas menyintai dan menyayanginya. Tuhan kau bukakanlah hati kedua orang tua kami agar mereka mampu menerima hubungan ini dengan seadanya. Sesungguhnya ku tahu mereka inginkan yang terbaik buatku. Namun aku jua tahu apa yang terbaik dalam hidupku. Biarlah sekali ini aku yang memilih jalan ini. Aku ingin kan doa dan berkat daripada mereka. Ssesungguhnya aku menyayangi suami ku dan mereka seadanya. Tuhan...kuatkanlah iman dan tabahkanlah hati kami agar dapat melalui dugaan ini dengan seadanya. Berkatilah hubungan ini hingga ke akhir hayat.06/02/2013..Terima kasih Tuhan kerana kau telah permudahkan segala urusan saat waktu aku dan dia menjadi rapuh. Namun aku percaya kau ada Tuhan, kerana melalui ENGKAU lah kami menjadi kuat dan mampu menempuhi dugaan ini. Tuhan jadikanlah aku isteri yang terbaik buat suami, anak yang terbaik buat ibu bapa dan guru yang terbaik buat anak didik ku. Terima kasih Tuhan juga kerana kau memberikan rezeki di saat aku memerlukan. Kau berikanlah cahaya dan sinar dalam perhubungan ini, moga hubungan suci ini akan kekal hingga ke akhir hayat. Berkatilah juga janji kami agar ia menjadi janji yang tersimpul mati..Amen.

No comments:

Post a Comment