Tuesday 19 February 2013

03.03.2013

Menanti detik ini yang akan menyempurnakan lagi hidup ku..Hidup bersama suami tercinta, sesungguhnya aku telah bersedia memikul tanggungjawab itu, menjadi suri d hati suami, menjadi teman yang akan sentiasa ada disisi nya seumur hidup ku. Aku menyintai dia apa adanya.Hidup menjadi lebih teratur kerana aku kini mula belajar sedikit demi sedikit semenjak bergelar isteri. Walaupun kami berjauhan namun jarak bukan halangan. Kerna cinta antara kami tetap subur dihati. Percaya ...ya aku percaya padanya. Saling mempercayai satu sama lain selain jujur adalah rahsia sesuatu hubungan. Percaya juga membuat kita menjadi seorang yang bertoleransi. Jangan pernah mempercayai 100% khabar angin yang kita dengar kerana kita lebih kenal dia lebih daripada orang lain. Tuhan sesungguhnya, tika dan detik ini aku amat merindui dia. Namun demi tuntutan kerjaya ku turutkan jua. Tuhan mekarkanlah cinta dan kasih sayang kami buat selamanya.

"Miss my mr.m so much. Love you so much. Tuhan tolong jagakan dia."
"Love You"


No comments:

Post a Comment